mandag den 6. maj 2013

Lang og hård weekend

Så er en lang og hård weekend overstået.
Peters lillebror skulle konfirmeres og jeg var blevet spurgt om jeg ville lave et kagebord, og det ville jeg selvfølgelig gerne.

Jeg gik straks igang med at planlægge hvad jeg ville lave, for jeg hader virkelig ikke have styr på sådan noget i god tid :)

Der blev købt ind til det hele, og så var det ellers med at komme i gang med forberedelserne.
Peters lillebror skulle konfirmeres om søndagen, så vi havde ikke meget tid til at lave alle de kager der nu var blevet planlagt. Så jeg gik i gang med de forberedelser jeg kunne hjemmefra.

Da vi kom hjem fredag gik vi straks i gang med at bage, for der var meget der skulle laves.
Hele lørdagen blev også brugt på at bage og især på at få pyntet det hele, så alt var klar til den store dag. Lørdag aften kl 20.30 var vi langt om længe færdige og udmattede. Jeg havde været i gang siden torsdag med at lave kage, så da vi var færdige var det ikke ligefrem kage vi havde lyst til :) ville dog aldrig have nået det uden Peters hjælp.

Den store dag kom og det blev tid til kagebordet. Og der var heldigvis nok kage :)
Af en eller anden grund får man altid lavet for meget. Så der var lidt til fryseren + vi kunne få lidt med hjem, da vi slet ikke fik smagt det hele, da man jo altid skal smage lidt af det hele.



Der kommer opskrifter af nogle af kagerne senere :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar