tirsdag den 14. maj 2013

Afslappende weekend

Så er weekenden desværre overstået, men den stod heldigvis på hygge, og en masse af det! 
Vi havde slet ingen planer udover at vi bare skulle hygge os og gøre lige det vi havde lyst til.
Da Peter havde fødselsdag i april, var vi jo på paleo, så defor blev det ikke til den helt store middag. Men jeg havde lovet ham at jeg ville lave en lækker middag til ham når vi kom ind i maj måned, og det blev så i lørdags. Jeg havde planlagt en 3 retters menu til ham ( han havde fået lov til at bestemme lidt :D ) Han plejer som regel at stole på at jeg ved hvad jeg gør, så denne gang var ingen undtagelse :)



Forretten: 
Rygeostcreme med rimmet torsk, stegt kammusling, pocheret æggeblomme, spæde salater og ristede mandler



Hovedretten: 
Gulerodspuré med timian, pommes duchesse, andelår med rosmarin og rødvinssauce



Desserten: 
Hjemmelavet brownie med hjemmelavet yoghurt is med bær, müsli og friske jordbær




Og selvfølgelig var der hjemmelavede brød. Nogle med rosmarin og nogle med hvidløg.


Udover aaaalt det dejlige mad, fik vi selvfølgelig os lidt vin til.
Og endnu engang vandt jeg over Peter i trivial pursuit :D
Det var en rigtig dejlig aften med alt for meget mad



"Den omtanke, som vises i dag, kan bære frugt i morgen."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar